Sunday, January 07, 2007

aaajajajj, ont i huvudet är bleeh. blä på mig för att jag inte pallar gå från datorn, jag får skylla mig själv. och snart måste jag ut i regnet för jag och mamma ska gå på bio, kul iofs. vi ska se marie antoinette, alla säger att den är pissdålig men jag vill se den i alla fall :)
skolan börjar på onsdag. alltså jag pallar pallar pallar inte inte inte verkligen INTE. jag vill bara.. vara hemma och sitta vid datorn och skriva och sova och äta godis, för det är mys. <3 kunna göra vad jag har lust med är mys.

jag skulle ärligt inte klara av att börja skolan igen om det inte vore för att jag har en grej att se fram emot, nämligen brasilien om typ 3 veckor. den 25e. hela familjen ska åka, vi ska vara borta i 2 veckor och jag ska bli massa massa brun.
oslagbart. :*

nu ska jag bara dricka ett glas vatten och sätta på lite musik (:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home